wtorek, 4 lutego 2014

Narty

W ten weekend byłam wraz ze znajomymi na nartach  ;) Nikt z nas tak naprawdę nie potrafił jeździć  ale pomimo tego każdy miał z tego wielka frajdę . W końcu  wszystkiego trzeba spróbować w życiu.  Owszem wywracaliśmy sie , wszyscy mieli z nas pewnie nie zły ubaw , ale zaliczamy ten dzień do udanych ;) Pojechaliśmy się tam bawić ! ♥ 
Kiedy już pozjeżdżaliśmy i spędziliśmy trochę czasu na świeżym powietrzu , to troszkę zmarzliśmy , ale jeszcze mieliśmy 30 min czasu do zjeżdżania . Dlatego poszliśmy do pobliskiego baru , gdzie wypiliśmy gorącą herbatę i się ogrzaliśmy   ♥ 
Hah , Narciarki < 3
Mam nadzieję że takich dni będzie więcej , także dla was !  ♥    






2 komentarze:

  1. kto się wywracał ten sie wywracał to ja zaliczyłam najwiecej gleb :D
    swoją drogą trzeba to powtórzyć mam już co do tego plany
    tyle ze jeszcze daria chce jechac wiesz która ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę! Chciałabym kiedyś się nauczyć jeździć na nartach albo na snowboardzie! Wszystko przede mną..

    http://coffinmilkshake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń