poniedziałek, 10 lutego 2014

Szalejemy

Hej , dzisiejsza notka będzie o nadchodzących feriach ;)  Nie wiem jak wy ,ale ja w ogóle nie czuję że one nadchodzą . Co roku cieszyłam się że będą , bo zawsze było pełno śniegu i można było poszaleć , a w tym roku słońce daję dam znać . Z jednej strony ciesze się , że będą bo skończy się wczesne wstawanie do szkoły i w końcu będę mogła poleniuchować ;) Mam nadzieję że bedę mogła je nazwać udanymi feriami i wam też tego życzę ;) 

Zdjęcie z przedostatnich ferii, wtedy mogłam powiedzieć stanowczo ze były udane i że to była prawdziwa zima ! 


Ale mam nadzieje że Ci co zaczynają ferie razem ze mną , czyli od tego weekendu , to będa zadowoleni ;*




A tak coś na rozluźnienie trzymajcie moich ulubionych aktorów z Youtuba :D I do następnego poniedziałku ;* 

http://www.youtube.com/watch?v=2YwWAmN87g0

2 komentarze:

  1. Widzę, że tak jak ja dopiero zaczynasz pisać bloga :) Śliczny nagłówek. Weszłam na Twojego bloga bo widziałam linka u Ayuna.
    u mnie tez tak zawsze jest, że niby ciesze się , że ferie nadchodzą, ale jak już się zaczną to tego nie czuję. a za chwilkę już ich nie ma. Tak właśnie mi się skończyły ferie ;c

    http://coffinmilkshake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń