poniedziałek, 3 lutego 2014

Notka 1 zapoznawcza


c

Hej  jestem PozytywnaEnergiiaa  , to jest mój pierwszy blog , założyłam go ponieważ chce spróbować jak to jest prowadzić własnego bloga. Mam 14 lat i interesuję się filmami , dużo oglądam wraz z Ayuna  Czas wolny lubię spędzać ze znajomymi ;) Chodzę do gimnazjum publicznego nr 8 w kłodzku  Lubie robić zdjęcia , oraz dużo spacerować     Nie ukrywam  że nie przepadam za czytaniem książek  ♥ 



Każdy dzień bez Ayuny jest dniem straconym ! ♥ 



2 komentarze:

  1. Cieszę się że udało ci się założyć bloga
    zobaczysz że to fajna sprawa :D
    Świetnie wyglądamy razem na zdjęciu <3 :)
    Dzięki ci :D pisz szybko kolejny wpis żebym miała co czytać ;)*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki wielkie ;) Mam taką nadzieje :D
      Postaram sie jak najszybciej ;*

      Usuń