poniedziałek, 24 lutego 2014

Radośnie ;)

Hej wszystkim ! Co za dzień , tak jak nigdy nie chorowałam to akurat na ferie musiałam zachorować ;)  Nienawidzę kataru,kaszlu , bólu gardła itp co towarzyszy mi od przedwczoraj .Ale nie o tym chciałam napisać . :D W piątek wybrałam sie z przyjaciółmi na kręgle , oczywiście Ayuna była wraz z nami <3 Jechaliśmy może z 20 min , w drodze do celu było śmiesznie i wesoło , ale  z powrotem wszyscy byliśmy padnięci ;) Ayunka zawsze musi dorwać aparat i go męczyć , ale to nie nowość :*Zdjęcie: Kręgle z Ayuną <3 

 Opłacało się jechać , to był mój drugi wyjazd na kręgle ,pojechałam tylko dlatego że Ayuna chciała abym pojechała i dziekuje jej za to .Całe dwie godziny bez przerwy graliśmy .Każdą partie wygrywała Ayuna każdy sie dziwił bo mówiła ze kule w rękach ma drugi raz .

______________________________________________________________________

Weekend też był bardzo udany , pojechałyśmy z Ayuną na galerie i do Maka aby spędzić wesoło niedziele ;) Dużo sie naśmiałyśmy po opowiadałabym , ale Ayuna ma to wszystko nagrane i namówię ją aby wrzuciła to nagranie na swojego bloga w piatek więc wbijajcie !  http://ayuna-chan.blogspot.com/ .A na dodatek załapałyśmy sie na zdjecie z kurczakiem który chodził po galerii <3


Zdjęcie: Jakies takie nijakie , ale pamiątka musi być :D
 

A może do tego coś na rozpoczęcie lepszego tygodnia !

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=cvaIgq5j2Q8
___________________________________________________________

Do następnego poniedziałku ! ;) 

2 komentarze: